elfte juli 2013

fick ett infall att plocka upp bloggen idag å damma av den, vet ej varför eftersom jag sällan nu för tiden skriver.
men sen tänkte jag igen att, varför inte?
 
idag, denna soliga torsdagseftermiddag så sitter jag i min å felicias lägenhet i moss, ett litet samhälle någonstans mellan oslo och sverige å väntar på att jag ska cykla en mil till jobbet, vilket är på en flygplats.
eftersom jag bara jobbat där i nästan två veckor så vet jag inte än ifall jag trivs, jag vet inte ifall jobbet är värt två mil  per dag på en rostig cykel eller ifall pengarna kan få mig att stå ut med fräcka norrmänn. jag vet helt enkelt inte än MEN fram tills dess så tänker jag jobba. jobba jobba jobba.
det är ju därför jag är här, antar jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0