trettonde oktober.

 
lunch å tusen cigg med grymma fillan.
tusen cigg, hinkvis med kaffe blandat tillsammans med plugg å mat med finmajki.
ikeahäng å ett kanske lite överdrivet ljusinköp med braiga anna.
 
jag borde verkligen inse att jag är omringad utav underbara människor, dessa å några andra.
ni vet vilka ni är å jag hoppas att folk kan förlåta mig för att jag ibland/ganska ofta/nästan jämt
är en enstöring. lika mycket som jag älskar er så älskar jag även att få vara själv ibland, att få
tänka ifred, vara glad själv å även ledsen. jobbet, skolan å säkerligen hösten kanske bidrar till
att detta sker allt oftare nu förtiden men jag är en tjej som går i perioder. ibland är rullgardinen
uppe, likadant som nere.
det jag vill säga är i vilket fall att jag älskar er så såå mycket å att jag beundrar er alla för att
ni har stått ut sålänge som många av er har gjort! all cred till er, verkligen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0