trettioförsta oktober.

 
 
känner att det är dags att återgå till mitt vanliga liv igen nu när alla tre säsonger av
vampire diaries är överstökade. det är omöjligt att sluta kolla på en serie mitt i, trots
att det finns jobba att jobba å läxor att läsa. inte ens maten på spisen har respekt för
att jag vill kolla baara EN liten stund till, bara ETT avsnitt till. bränd mat å sena nätter,
mitt liv faller samman för tjatig, osannolig kärlek mellan övernaturliga varelser. great.
 
men ja, till de viktigaste, till hela poängen med detta inlägg;
jag är team damon. 
så nu var de ur världen! vilken befrielse.
 
 
NU ska jag byta om, be för en katastroffri kväll å jobba dag 3 av 7. weij.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0