tjugosjätte maj.

jag är mer eller mindre klar med denna skola. jag har för en gångs så många uppgifter kvar att man får plats med dem på bara EN hand, en fantastisk känsla om jag får säga det själv.
denna helg ska jag bara va, ligga i solen med en bok som inte har med skolan å göra, dricka kaffe ENDAST för att det är gott å inte för att jag ska hålla mig vaken, måla rita kladda å slabba för gamla tiders skull å så ska jag lukta på syrenerna som blommar utanför eftersom dem i alla år har påmint mig om att det nu inte är långt kvar till skolavslutningen, vilket just nu inte stressar mig alls, väldigt konstig känsla det med.
dagens låt; mumford & sons - little lion man.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0