tjugofemte mars.

är återigen hemma igen efter en helg i gislaved å på uf-mässan. det har varit två jobbiga, varma å slitsamma dagar men nu när man fått komma hem igen så kan jag faktiskt erkänna att det var kul med. har fått komplimanger för båda mina brickor, mina ögon å vår monter! men trots de så fick vi inga priser eller nomineringar, tråkigt nog men vill gratta de tre företag ifrån brinell som vann, BRA JOBBAT! lycka till med er planering för UF SM soooom råkar vara samma vecka som napa.
om inte min mobil skulle vara helt dum i huvudet hela tiden så hade jag lagt upp bilder på vår monter, hotellrummet, maten vi åt, det underbara vädret å från prisutdelningen MEN NEJ för dom är numera borta.
ska återigen, som den kvinna jag är, ta hand om tvätten å diska den sista disken. uuuunderbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0