TILL TEKNIK.

Hejsan Alla TE09:are!

 

tänkte bara skriva å berätta en sak för er allesammans, att nu när jag fått min efterlängtade studentmössa, dragit igång jakten på en klänning, försiktigt börjat städa ur mitt gamla skåp å startat nedräkningen till den stora dagen i min kalender så kan jag nu inte undgå vissa tankar.. tankar på er å på vår till tillsammans.

 

alla dessa år, dagar å timmar vi spenderat med varandra, alla de kramar å skämt vi skänkt våra klasskamrater å lärare, speciellt sven, och alla de liter kaffe som druckits i inas för att vi ska kunna överleva den första lektionen en grå måndagsmorgon, bland annat! finns så mycket som vi gjort och gått igenom tillsammans, medgångar som motgångar. om tiden å platsen ändå fanns så skulle jag räknat upp de alla, en efter en!

 

men snart mina vänner är denna storhetstid över! det fanns en tid då vi alla, naiva å unga som vi var, trodde att det alltid skulle vara vi mot världen men med åren har verkligheten kommit ifatt oss å vi har nu insett att vi alla kommer att gå skilda vägar här i livet.

efter dessa tankar å tillbakablickar sitter jag nu med tårar i ögonen men med ett sort leende på läpparna å tackar fan för studenten för hade helt ärligt inte pallat ett år till med er. ni är schyssta men vafan, tre år räcker! å med tanke på den terapi man kommer få genomgå efter detta, jisses. enough is enough!

 

ha en fortsatt trevlig dag!

/ Amanda Isaksson.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0