fjortonde mars.

mars månad bara springer förbi! förstår inte vart jag eller tiden tar vägen.
just nu sitter jag vid mitt knakande köksbord med en kaffee i ena handen å en religionsbok i andra.
mycket snack ifrån min sida om den där religionen, jag vet, men tro mig när jag säger att jag pluggar inte så
intensivt som de faktiskt låter. jag försöker mer bara stress/peppa mig själv!

idag ska jag troligtvis få vara hundvakt åt min gamla hund moddan, som numera mormor har men hon ska till stockholm över dagen så då får hon vara hos mig. ser fram emot den löjligt mycket haha.

annars då? ne inte mycket. har insett först nu, efter snart 19 år, att livet är en bergodalbana.
wow! va?! jag vet! vilken insikt. ja, fick gräva djup för att få fram de där.
upp å ner i hög fart, ibland en loop till å med! jag har haft alltifrån fjärilar i magen till panikskrik i halsen, hysteriska skrattanfall som blir till tårar.
men just nu är jag påväg uppåt igen, det känns i hela kroppen. sakta men säkert.


we walk the plank with our eyes wide open.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0