tionde juli.

 
ligger å kallsvettas i soffan med dödslängtan å snorpapper everywhere. å då mår jag ändå
snäppet bättre idag än vad jag gjorde igår. trodde inte man kunde bli sjuk på sommaren men
de jävlar kan man uppenbarligen bli, inget jag någonsin ska ifrågasätta igen. 
å jag har även under all denna feber, ledvärk å halsont en fruktansvärd ångest som ligger å vilar, å detta
för att jag ska jobba torsdag till söndag. de är inte för att jag inte vill jobba men att göra det i ett friskt tillstånd hade ju inte varit helt dumt.
 
nu ska jag återgå till att tycka synd om mig själv, i sällskap med min vhs, massa frukt  å te, hejs!
 
 
Ben Howard – Depth Over Distance
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0