åttonde juli.

de oväntade å stora nyförvärvet till kopphyllan, välkommen nya favoriten.
 
gårdagen var hektisk men mycket blev gjort!  massagen var nog det bästa jag varit med om på länge,
dessutom tror jag det var ganska nödvändigt med eftersom jag slutade räkna knutor, stora som små, efter 16..
jobbet gick igår väldigt bra med, lärde mig nya saker som kaffet å fick dessutom laga lite enkla maträtter.
ser fram emot denna vecka som kommer då jag kommer få jobba fler pass och då även kommer få jobba med chefen, lite nervöst men behöver hans feedback å råd vare sig jag vill de eller inte.
efter jobbet sen blev det en sen after worköl med sara å linda, även de behövligt.
 
idag kom syster hem, i sällskap med pappa å lillebror OCH vår gamla VHS + filmer, aaawesöme!
hittade första HP filmen, MED SVENSKT TAL, vääldigt viktigt, å nostalgin som slog mig rakt i ansiktet fick mig nästan att börja gråta, den har säkert en visningsstatestik på 1 miljon, MINST.
så nu ska jag hoppa i duschen, ta fram allt gott jag har i köket å bädda ner mig djupt i soffan, hejs!
 
 
 
The Gaslight Anthem – Blue Jeans & White T-Shirts
soundet som ger mig gåshud, amazing.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0