trettonde februari.

ligger just nu nerbäddad i soffan, åter igen, å försöker förbereda mig för att åka till mamma. har ännu inte packat eller kollat busstider men forhoppningsvis kommer jag snart lägga undan boken å datorn för att göra detta.

de längsta jag tagit mig idag är ut på ballkongen för en morgoncigg och kaffe för att få njuta lite utav omtalade solen som alla på facebook snackar om. jag vägrar gå ut å gå för det är det fortfarande för kallt för så i protest mot detta och alla nyttiga jävlar där ute så ska jag innan jag lämnar denna lägenhet äta upp min redan halvätna choklad i kylskåpet.
och innan jag går på bussen ska jag ut trädgården och gräva ner mitt gymkort. för så intresserad är jag just nu om mitt å alla andras träningsliv.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0