tolfte augusti.

nyvaken, fortfarande, trots en kopp kaffe. ska snart hoppa in i duschen med för att vakna till på riktigt.
har inte jobbat på dagen innan så är inte speciellt van vid att vakna innan 10 iallafall.
min slöhet kan även bero på att jag hela gårdagen inte befann mig någon annanstans än i soffan framför
första säsongen av Game Of Thrones, överskaffad serie men ändå en hel okej underhållning en dag då
man inte orkar göra något annat än att äta å sova.
 
idag ska jag vara duktig å jobba, diska, tvätta den sista tvätten, gå ut å gå LÅNGT,
läsa ett kapitel i min nya bok, skriva några listor å kolla på herkules ännu en gång.
allt detta för att inte låta påminnas av att jag inte har rökt på 5 dagar.
skulle inte klaga om det var jag som hade beslutat detta men denna gången är det
min plånbok som sagt ifrån. å på något sätt gör det de hela bara ännu jobbigare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0