sjätte augusti.

 
att bli kallad till tandläkaren klockan 08 alldeles för jävla tidigt 00 en måndag morgon
är en tortyrmetod som skulle kunna knäcka mig på stört! jag kan inte minnas när jag senast gick
upp innan 10 denna sommar. men men, allt står bra till i munnen i vilket fall, visdomständerna är på g å min lilla mjölktand är fortfarande kvar.
japp, jag är snart 19 höstar gammal å har fortfarande inte tappat alla dom än.
 
dagen har annars varit lugn, regnig å åter igen lugn, lär bli så imorgon med. har kommit igång med lite målande under dagen vilket har varit väldigt efterlängtat!
är ledig hela enda fram till fredag, helt galet, mer ledighet än vad jag behöver just nu men ska väl njuta så mycket som möjligt av det ändå. kanske ska förska få lite uppskjutna saker gjorda å ta mig i kragen å prata med min syo. försöka planera inför denna höst som kommer emot oss med stormsteg.
 
på återseende!
 
 
Johnossi – Happiness a La Mode
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0