tjugofjärde april.

denna veckan har hittills varit bra men slitsam, allt eftersom så blir plugglistan kortare med gott resultat!
och imorgon ska nationella i svenska göras, kommer bli en slitsam dag men urgött att ha det gjort sen iallafall.
ojoj så optimistisk jag låter, känns nästan äckligt men kul med variation för en gångs skull. på tal om variation så är mitt löshår påväg till mig nu! är trött på att inte kunna fläta mitt hår som alla andra flickor så nu till sommaren blir jag långhårig på iallafall halva huvudet.
nu ska jag ut å gå i solen ner till esplanaden för å handla och sola. namnam!
har idag även kollat igenom bilder på mig själv som kan vara passande till studentplakatet.
dessa två bilder är jag glad på, resten utav min barndom grät jag enligt alla bildbevis. kyl chey!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0