fjärde april.

påsk, påsk, bara massa påsk! eller ägg rättare sagt men de har detta lovet blivit mitt terapiarbete.
igår blev jag kidnappad av min morbror som tog med mig ner till stan för att fika.
han tyckte jag satt hemma i min pyjamas alldeles för mycket å att dra ut bland folk skulle göra mig gott. hmm, kan man ju disskutera men iallafall, det var lika trevligt som vanligt! speciellt när han tar fram ett kuvär å säger:
- ja amanda, denna gången är det inte en festival eller konsertbiljett du ska få men däremot något du skulle uppskatta efter något sådant.

ohyes, en spaupplevelse! med massage å hela kalaset!
jag har en morbror som är alldeles för bra för mig de är ju en sak som är säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0