femte april.

efter att ha legat i koma halva dagen idag å insett att det snart är kväll så har jag idag iallafall lyckats med att vara ute å spinga i blåsiga huskvarna. jag tyckte själv att jag såg ut som en blandning mellan rocky å E.T eftersom jag hade en grå stor tröja på mig vars luva täckte typ halva mitt ansikte för att de inte skulle blåsa bort. ganska tuff! om jag hade haft någon som helst kondis hade jag nog sett lite häftigare ut..
har även kört ett 40 minuter långt yogapass, tror inte jag gjorde ett enda rätt men kul vare. försöker verkligen gå in i någon slags meditation men när man håller på å ramla och använder muskler som man inte ens visste fanns är det svårt att inte skratta åt sig själv.
förutom dessa två misslyckade träningspass så har jag idag inte gjort något vettigt alls! inga läxor, inga jobbsökningar.
sitter just nu med en kaffe i hand å funderar på ifall jag ska ut å träffa folk idag eller om jag ska inse att jag är för fattig för att ens göra det. hmm, svårt de där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0