åttonde april.

efter att ha sovit, skrivit projektrapport, eller mer en rapport om projektrapporten, kollat kläder å läst igenom min kemi har jag nu gett mig själv en paus. är långt ifrån klar men det är iallafall en början!
i vilket fall, i väntan på mitt kaffe å på jakt efter mina cigaretter så hittade jag en gammal horoskopbok som jag fick för tusen år sen. började bläddra i den lite försiktigt å har inte kunnat släppa taget om den förrän nu!
har insett att mitt tecken, jungfrun, stämmer väldigt bra men att det är väldigt ledsamt att läsa.

''en jungfru tvivlar inte bara på andras kärlek
utan även på sina egna känslor och vill inte
öppna sig för fel person''

''jungfrun skulle må bra av att
anstränga sig för att känna mer''

''jungfrun är rädd för att vara beroende av andra''

''jungfrun kan verka kylig och oberoende men egentligen kontrolleras hon av sitt
dåliga självförtroende och känsla av att inte vara tillräckligt bra. Deras prydhet kommer
ofta av att de inte tycker att de är värda kärlek''


wow.. vilket toppen horoskop man har gått å dragit på sig, verkligen!
de värsta är att de nästan inte står någonting positivt alls om oss, mig. att jag passar bra i bakgrunden, att jag är omtänksam, ordningsam och ödmjuk är väl de enda, i en bok bestående av 120 sidor.
haha, deprimerande? ja. men vad gör man inte för att få någon typ utav väglening å råd här i livet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0