andra april.

nu i helgen flyttade våren in! inte med värme men med blommor å godis.
helgen har bestått utav bland annat en spontantripp till göteborg med emma för att se de gamla favoriterna silverstein. nostalgi rakt igenom!
i lördags blev det en heldag med mamma på ikea å i massa matbutiker, väldigt behövligt!
inskaffade nya påslakan å gardiner, namnam förändring är uppskattat! har även köpt nya produkter till ansiktet och fått nya hårprodukter av anna. TACK ANNA!
å igår var det påskmiddag hemma hos mormor, massa mat, prat å snö bjöds de på, finfint.
idag drar allvaret igång, trots påsklovet, jag ska ta mig igenom så mycket läxor som möjligt under denna lediga vecka. min pojektrapport ska bli klar, jag ska påbörja mitt svenskatal, kolla igenom kemin å öva uträkningar, jag ska öva på mitt konstruktionsprov, göra klart gamla svenska/engelska uppgifter och påbörja ett designarbete, samt försöka avsluta ett.
wöööh detta liv. men solen skiner iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0