-

förgyller denna påskafton med trötthet å projektrapportsskrivande.
skulle behöva göra så mycket meeer, ta hand om min tvätt som fortfarande ligger nere i källaren. jag skulle behöva plugga på alla de prov jag har nästa vecka. jag skulle verkligen behöva träna. även duscha och sova.
jag tänker inte rycka upp mig, jag tänker inte verka gladare än vad jag egentligen är å jag tänker inte se saker ifrån den ljusa sidan. inte idag.
jag vill vara nere, jag vill vara ledsen, jag vill vara arg och jag vill hata allt å alla. spotta å fräsa och tro att allt bara är en enda jävla soppa.  bara låt mig!
en dag vill jag vara sånhär, för att sedan låta allt detta vara ur världen. jag vet inte hur det är för andra men jag måste få må dåligt, ja riktigt skitdåligt för att vara ärlig för en dag då å då föör att efter de kunna njuta fullt ut av de i livet som jag faktiskt gillar.
är det mitt klagande som är problemet, säg det då. annars är avstånd ganska så passande alternativ.
uuh.. äntligen fick jag det sagt.
nu ska jag återgå till mitt berg av orörda läxor å kjelsjuka katt. godnatt å på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0