trettioförsta maj.



det finns tre saker jag är fruktansvärt dålig på:
planera
packa
plugga


och svara i telefon med. och att vakna på morgonen såklart.

ja, idag på morgonen t.ex!  jag må vara trött många dagar men idag var det något alldeles sjukt! vaknar för sent som vanligt men hinner ändå med bussen till jkpg MEN på bussen somnar jag givetvis. på den stackars (snygga!) killen brevid mig.  ohyes.  på hans axel!! 
jag skäms över mig själv många gånger, de gör jag verkligen..


NU iallafall är jag gaaanska redo för siesta iallafall, kan som sagt inte packa så har med all sannolikhet inte fått med mig ett piss av de jag egentligen behöver, men de är ju bara ett tecken på att allt är som det ska med mig.
å NU ska jag återgå till att gosa med min katt som jag kommer få leva utan lite förlänge.

PEACE & GODNATT!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0