tjugosjätte maj.


har under de senaste dagarna börjat inse att jag faktiskt saknar livet som hästtjej ganska mycket! speciellt nu när det är varmt ute och man har, trots skolan, väldigt mycket ork och energi i kroppen.
men ja. ge mig 8 timmar till på dygnet och ett jobb så hade detta nog varit lättare fixat.  men istället får jag roa mig med att försöka lära min mongolida katt att sitta..

påtal om skola så har jag inte övedrivet mycket kvar att göra (hallelujah!) och påtal om jobb så drar jag och mathilda till Siesta nästa vecka, HALLELUJAH!

nu ska jag försöka banka liv i min kaffebryggare som innan bara gav mig, jocke och emma sump i koppen. mmm..
hare gött!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0