tjugonionde maj.



om det ändå vore så enkelt att skriva läxor som det är att skriva på facebook och på bloggen..
just nu sitter jag och väntar på att kaffet ska koka klart och att tvättenmaskinen ska bli färdig, samt försöka få tillbaka mina riktiga händer och inte de russinhänder jag har just nu efter att ha diskat ett fucking BERG av disk.
har även firat mamma idag på kroatorpet, det var mycket fint!
har samlat en hel del vuxenpoäng idag helt enkelt.

igår var jag däremot inget å hurra för. lagom bakis hela dagen, jag kollade säkert på 4 filmer eller om inte mer tillsammans med emma och jocke. sen efter, tack gode gud, vi käkat pizza så trampade jag ihjäl en padda. ohyes. inte en groda! utan EN PADDA. 
detta kan vara något av de sjukaste jag gjort. fysatan

ja, detta var då min helg i korthet, nu ska jag återgå till att veeerkligen försöka bli klar med mina svenska och engelska inlämningar. önska mig lycka till!
HERRÅ!


min blogg/dator vill fortfarande inte lägga upp bilder så de kommer bli tomt i detta inlägget med.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0