fjärde maj.


jag skulle verkligen behöva fler timmar på dygnet!  idag har jag, precis som nästan alla andra dagar inte ens hunnit med hälften av de saker jag sagt att jag ska hinna. typ plugga. typ skaffa ett jobb. typ allt sånt där som man egentligen redan borde ha fixat för ganska länge sen..
men men, en bra sak har jag gjort idag iallafall är att jag och mathilda nu fixat tågbiljetter ner till hässleholm och siesta, sweet life!  nu har vi bara tält, en stol och myggmedel kvar att inskaffa.  eller?  vet inte riktigt hur mycket man egentligen måste ha med sig för nästan en veckas camping men det lär vi ju märka när vi väl är där om inget annat. 
DET LÖSER SIG IALLAFALL!


de va min roliga dag. lika kul som alltid.
nu ska jag sova, ses!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0