-

ojoj, jag passar verkligen på att utnyttja min blogg när jag sitter vid en dator!  synd bara att jag aldrig har något vettigt att komma med.

MEN
är det verkligen söndag idag? redan? vart tog helgen vägen egentligen? söndagar. </3
skolan hade varit rolig att gå till ifall det fanns gratis kaffe, trevligt folk, glada lärare och ingen idrott på måndagar. ja, då hade jag kunnat tänka mig att gå dit varje jävla dag och inte ångra mig så fort jag kliver innanför dörrarna!  men varför ha kul när man kan ha tråkigt?

idag iallafall ska jag inte göra ett piss, tänker inte röra på mig en meter förutom när jag ska hämta mat!
fast kan faktiskt kanske överväga att sätta mig med min nya bok jag fick i julklapp, ''i am ozzy'', skriven av självaste ozzy osbourne. men förutom det ska jag inte göra något.
kul.
hejdå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0