tjugoandra juni.


när man måste börja leta längst i i kylen, frysen OCH skafferiet efter något att äta så önskar jag, tusen gånger om, att jag inte va en sån där person som alltid är hungrig!  jag äter förfasen mig själv ur huset på nolltid.
mamma, som kom och väckte mig idag med frukost på sängen (vilket btw är typ de bästa ever?!) hade bara jobbuppgifter med sig till mig så kommer nog dröja ett tag till innan kylskåpet kommer få se mat igen.

i helgen är det midsommar och jag har som vanligt aldrig några planer för detta så kommer nog bara bli hemma. som vanligt.
weij..


ne nu ska jag koka lite äckligt kaffe och vara sjukt röksugen i min ensamhet.
herrå!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0