sjätte juli.



har precis läst ut min tredje bok för detta sommarlov.  hörs att jag har en heel del att göra va?
sommaren är överskattad, inte sommarlov, men själva sommaren.
alla dessa förväntningar och planer. så mycket man ska hinna med på så kort tid!
förstår verkligen inte vart folk får sina pengar ifrån eller ens hinner tjäna ihop dom!?

jisses. men ja. kanske känner såhär för att jag själv inte gillar förväntningar, hatar att planera och inte är speciellt bra på att spara pengar. inte tjäna heller eftersom jag är arbetslös.
de enda jag egentligen hoppas på är bra väder. för alla vet att hela sommaren cirkulerar kring hur vädret är!
nu ska jag hälla upp de sista kaffet och rota fram en ny bok.

ses!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0