-

det som göms i snö kommer upp i tö.
och det gäller allt har jag märkt nu på senare tid.


just nu sitter jag ute i skogen med min pappa och bara tar det allmänt lugnt. dricker lite kaffe, gör någon läxa, kollar på skidåkning på pappas nya stora tv och funderar på ifall jag ska klä på mig varmt och gå ut och gå
eller så kanske jag bara ska lägga mig i soffan och kolla på inception, låter som att det funkar ganska bra det med.

något annat jag kan uppdatera om? eh, jo men jag ska äntligen på konsert igen på torsdag! dåå bär det av till sthlm med emma för lite bring me the horizon. gash, jag längtar!
ehh, skolan rullar väl på den med. matte c suger men det är väl det enda jag riktigt kan klaga på eftersom jag mer eller mindre bara pysslar eller skissar annars.
ehhh, snön får gärna försvinna med. eller så kan solen välja att komma fram så det någon gång kan börja känns som vår ute! eller ännu bättre, SOMMAR. inte för värmens skull eller allt badande.. nej dude, jag vill på festival!
eeehhhhhhh, ne men där var väl det intressanta slut. ha det awesome.




klockren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0