-

har överlevt första veckan av skola nu. nästan.
igår upplevde jag den värsta skoldagen någonsin. jag kommer till skolan, inser att jag inte har några lektioner, går till min psykologilärare och säger att jag åker hem, han säger nej, jag blir arg men accepterar hans svar, väntar på honom i 4 timmar för lite betygssnack, klockan blir tre, jag ringer och får som svar att snacket redan har varit och att det var dåligt av mig att inte komma..
schysst. säg inte att snacket är vid tre då när du ska ha det vid två gubbjävel.
och om man lägger till allt som hände under dagen och efter så var det verkligen en jävligt dålig dag.
buhu. usch å fy.  din stackare. ja gud vad synd det är om mig ibland vaa? tack för påminnelsen idiot..

ska nu iallafall undersöka ifall mathilda lever efter sitt jobb i morse eller om jag ska dra hem.
hehehehheheh, och det snöar ute. hejdå.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0