tionde december.


ligger atm hemma med en skum huvudvärk och 200 saker att göra på min ''att-göra-lista''.
blir facinerad av att jag ibland (oftast) kan lägga ner mer tid på att göra mina listor (som är ÖVERALLT i mitt hem) än att faktiskt ta tag i mig själv och få något utav de gjort. imponerande måste jag säga eller inte. mycket snack och liten verkstad så att säga.

idag sov jag tills jag vaknade, mobilen har legat gömd under min kudde på ljudlöst så ingen, INGEN har haft chansen att förstöra min skönhets sömn.    Jag har plockat fram lite papper så jag kan, om jag vill, göra lite skolgrejer utan att behöva lyfta min feta röv ifrån soffan! underbart.

well, de var väl allt jag hade att rappotera om just nu. ha en go lördag och gör ingenting! ohyes, ni kommer att finna detta råd väldigt användbart, kanske inte idag men nästa helg kanske? elle nästa år. GÖR INGENTING.

ses!









Kommentarer
Postat av: moa

Fy vad vacker du är!

2011-12-11 @ 19:34:11
URL: http://postcardsfromx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0