sjuttonde december.

dagen har bestått av en massa springande. hemma, på stan, på a6, öööverallt!
men nu har jag nog fått ihop de mesta för att kunna bege mig mot down under, wiiih! resfebern å paniken är ett faktum men jag längtar nått fruktansvärt! ska äntligen, efter tre hela månader få träffa världens bästa yster.

nu ska jag fortsätta min långa väntan på  stationen i jkpg, är sakta men säkert påväg hem mot pappa för att få äta lite hemmagjorda köttbullar och puss god jul på honom och bröderna mina.


ska även tillägga att bernard och bianca i australien är världens bästa film. och att det är tur att jag inte åker själv för jag har under en väldigt lång tid trott att vi flyger på onsdag. men det var visst redan på tisdag eheh.

SES!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0