inte långt kvar nu.

då var det snart dags. efter mycket om och men, planerande å funderande så kommer bilen om 4,5 timmar börja rulla mot Landvetter. och om 8,5 timmar så kommer flyget gå mot Frankfurt! som sedan går vidare mot Abu Dhabi sooom efter de slutligen siktar mot Melbourne, Australia (engelskt uttal, mycket häftigare!)
ja, efter en 28 timmar lång resa kommer jag och sara äntligen landa hos kära syster yster filippa!

japp. det är helknäppt. har inte fattat någonting ALLS än.

för tillfället sitter jag just nu vid mitt gamla köksbord och klappar min underbara missekisse zlatan hejdå å försöker på något halvlyckat sätt att lugna roomisen anna! sen funderar jag på hur mycket jag har glömt och hur mycket jag verkligen VERKLIGEN behöver.

well, nu ska jag, anna, zlatan å rolle för sista gången på två heeeeela veckor kolla på high school musical tillsammans.
lär skriva igen snart eftersom jag är rastlös och inte får sova än, hehe.

HEJHEJ!





packar som en fuckin' köng!

flygunderhållning.

har en väldans söt roomis som kom hem med en sjukt cool julklapp! det är en mugg i form av ett
objektiv + ''linskydd'' som funkar som lock OCH kakfat. oså fick jag lite julkaffe med!
detta kan vara något utav de ballaste jag någonsin fått, tack käraste anna, tack!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0