love is only a feeling.


nu tar jag lov!
har lite dåligt samvete faktiskt över att jag missat en del i skolan men jag lovar, som alltid, att bättra mig! men måste ha lov innan..

nu ska jag låsa in mig på mitt rum med en film på högsta volym och massa onyttigheter! min kära syster med sina anhängare linda och sara låter som en hel hockeykör ute i tv-rummet.. vill verkligen ha sommar nu så jag kan få bo i huskvarna SJÄLV!  (gillar er flickor men fan vad ni låter)
ha det awesöme, hej!



man hatar ju btw livet idag när man inte kan vara med och ösa i gbg med hardcore superstar..
(bilden är ifrån när de spelade i folketspark i huskvarna förra året.)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0