i'm just a good girl in a bad town.



JAG ÄR OMRINGAD AV DAMM OCH LÅDOR!
hela min säng är fylld av kläder som måste packas ner IKVÄLL
på minhuvudkudden ligger en enormt tjock samhällsbok som bara skriker att den måste läsas IKVÄLL
vid min dörr står löparskorna och otåligt väntar på att vi ska ut och dö lite i skogen IKVÄLL
försöker även mitt i allt kaos lyssna igenom funeral for a friend's nya album + the blackout's med så man inte är helt oförberedd imorgon då jag och emma drar på roadtrip och konsert i älskade göööteborg!

andas..

i helgen blir det att på riktigt packa och flytta till huskvarna! det rycktas även om att det är valborg på lördag med?
shit, är det redan maj verkligen?
oj, fan är klockan redan halv 8!? FUCK!
fanfanfanfanfanfanfanfan...!!!1

ANDAS!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0