- 140910 kl. 20.46


förändringar är bra, när man lyckas med dom. jag kände idag att det var dags för en ny eftersom mina andra har gått åt skogen.. tex:
- färgade håret rött, bra till en början men nu är det bara risigt. slitet hår och sliten färg blir ingen bra förändring..
- piercade mig i näsan igen i söndags, idag tappade jag den och ringen försvann ner i avloppet.. kul att den fick vara med på mitt extremt fina pass wööhö!
- försökt börja träna igen, okej till en början de med men har slutat med ett förbannat ont knä.
- har sagt och lovat mig själv att bli bättre i skolan. men det har visat sig att min skoltrötthet sitter i sen 1:an..

ja. förändringar är bra om man lyckas med dom.
jag lyckas inte någonstans. jag är sämst på de helt enkelt.
det enda jag faktiskt lyckats med är att städa och möblera om mitt rum! fixade jag idag istället för att gå till skolan.
alltid något eller hur?



älskar livet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0