-

idag har min hell week gått av stapeln så nu är det bara att hålla i hatten och verkligen hoppas på att man inte dör innan det är slut!  typ så man känner i balder varje gång man åker upp för första mördarbacken, man är aldrig helt säker på att man kommer levande ner.
matte och fysikprov samma vecka + att min 2 veckor långa resa i frankrike börjar på fredag,  känner mig lagom stressad över att hinna med allt.  usch!

tack & lov att bra musik finns.  idag är det 30 seconds to mars som får stå för tonerna. 
mmm, underbara & snygga Jared Leto!  får mig att smälta lite inombords.







http://www.youtube.com/watch?v=AAZuKQJRnjY
30stm är helt klart ett av dom bästa live banden jag sett!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0