-

god
damn
it!
min rygg avlider snart och jag kan knappt se rakt, ännu mindre skriva!
men snaaaart är jag klar. weij..
oh, påtal om annat (i brist på annat att prata om) fixade jag mitt minneskort innan (!!!)  big deal eftersom jag lovat att fota en spelning imorgon på ivan @nässjö. ångrar mig lite nu efteråt men får hoppas att det går hyfsat bra iallafall.. MEN i vilket fall så låste de sig innan och jag fick råpanik och ett lite mindre sammanbrott och precis när jag skulle slänga iväg kortfanfittskapet så såg jag en liten spak på sidan som var just på LOCK.
hohoo, fatta om jag är stolt över mig själv ellerrrrr?  att jag hittade spaken alltså..




fyfan vad trött jag är. jag är rent ut sagt odräglig!
nu ska jag stänga ner facebook för 500:de gången idag och gör klart denna
jävla psykoFUCKINGlogi sen ska jag sova! som fan!
SES!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0