who i am hates who i've been.


panik, nationella imorgon. jag kommer inte ihåg något av matte A.
det enda som lugnat ner mig någolunda idag är musik, reggae rättare sagt!
ganska otippat men det hade en överraskade bra effekt på mig.  jag har druckit te med
som om det vore vatten, väldigt lugnande det med. lugn, lugn, luuugn.
behövligt!
något annat behövligt är pengar, viiilket jag förhoppningsvis fixar i helgen. ska inte sälja mig själv eller råna en bank, nej jag ska jobba. jag ska förtjäna mina pengar på ett värdigt sätt alltså. efter pengar är pappa väldigt behövlig med, jag saknar honom. jag är hos honom alldeles för lite, fan mig själv för det!
heh sen såg jag idag (ser det varje dag) att jag måste träna. jag ser rund ut, som en boll rullar jag fram. har sagt alldeles förlänge, tydligen, att jag är snygg som jag är.  ehh, jag har gått över den gränsen nu och vill inte se mig själv i speglen längre.
jag är patetisk.

godnatt nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0