take your breath away.

skulle ha skrivit ett inlägg igår den lilla stunden jag var vaken men det gjorde jag inte. jag somnade. har varit död i två dagar nu, och kommer nog fortsätta vara det eftersom min hals börjar göra ont. känns som att inget kan gå fel nu! fan.

idag känns allt ganska lågt. inte på ett dåligt sätt men de känns bara som att dagen är som gjord för att ligga i sängen, har gjort det nu i 3 timmar och kommer nog fortsätta med det tills jag somnar. musiken rullar på, bara massa smöriga lugna låtar man egentligen redan lyssnat sönder. men dom funkar idag.

men i vilket fall, Parkway Drive och Göteborg var super, hur kul som helst! vaknade igår vid 5 på eftermiddagen och insåg då att det nog inte skulle bli någon skola för fröken amanda, värt.
nu ska jag fortsätta ligga kvar i sängen, i samma ställning som de tidigare timmarna och bara hoppas på att min hals blir bättre, plåga mamma när hon kommer hem och be henne göra te åt mig, mums.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0