regnet slår hårt mot fönstret & kaffet är kallt.


jag ska idag ge mig själv en klapp på huvudet för att ha varit modig och tagit de första klivet till en förändring!
men nej, jag har inte skänkt massa pengar till Rädda Barnen, jag har inte kommit på hur man botar cancer och jag har inte heller blivit panda fadder.. MEN jag har däremot skrivit ett mail till John Bauer I Jönköping angående mig och min gymnasieångest och ifall de har någon linje som kan bota den! funderar på deras Estetiska linje och deras It-media linje, känns som att de kommer passa mig mer än vad teknik någonsin gjorde för let's face it, jag är ig förklarad i både fysik och matte b så de kanske är dags att vakna nu och göra något som jag är bra på.

nu ska jag återgå till att vara sjuk, fattig och lite mer sjuk framför MTV!
HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0