you are my gravity.


om jag kunde ta ett fotografi på glädjen du ger mig skulle jag göra det.
om jag kunde måla en tavla av hur bra du får mig att må skulle jag göra det.
om jag kunde sätta ord på hur mycket du betyder för mig så skulle jag göra det med men jag är inte säker på att det går men jag ska försöka:

jag har förstått och jag har fått höra att vår vänskap inte gillas av alla men vad betyder det egentligen? jag har inte känt dig så länge, jag känner dig inte helt heller men spelar det någon roll? du är för mig min bästa vän.
varje gång vi är med varandra, vad vi än gör så känns allt så mycket bättre. som när vi åt glass på åhlénstaket och klagar över vårt rökande eller när vi kollade på comviq reklamen om och om igen och skrattar lika mycket varje gång! eller som när vi byggde en gigantisk snöhäst framför stationen utan vantar, brottades på isen på insbergssjön, drack 2 ton kaffe (vi gillar kaffe helt enkelt), sitter vid vattentornet och lyssnar på musik, dricker öl och disskuterar om livet osv osv, allt känns bra när jag gör det med dig. det är kul och det är det som är så bra med dig, allt vi gör är kul och värt att minns. allt du säger till mig är värt att minnas. när allt är åt helvete och man egentligen bara vill dra täcket över huvudet och försvinna så är det du som får mig att komma tillbaka, du får mig att inse att allt inte är så dåligt eftersom det alltid finns någon där för mig som vill att jag ska må bra.
jag vet inte hur jag ska göra för att få dig att känna samma sak, men jag ska lyckas, för det förtjänar du mer än någon annan. du är en av de mest omtänksamma personer jag känner och troligtvis kommer att känna, du sätter din familj och dina vänner före dig själv och det är något jag beundrar med dig, det borde finns fler som du, världen hade varit helt annolunda då. så som vi egentligen vill ha den.

jag kommer alltid finns där för dig, vad det än är och vart jag än är så finns jag där för dig ALLTID, hoppas du vet det.
jag älskar dig Pontus Eklöf, du är min ängel och min bästa vän.


laughter. smiles. tears of joy.
fear. and pain. and heart ache.
we have been through so much,
from happiness to when we break.
I always know you're there for me.
so remember, I'm here for you too.
no matter the time, or where you are,
or what you're going through.
cause when I'm down in my dark place,
and I can't see the light.
you're that candle that reassures me
everything's gonna be alright.

you're the one that keeps me in touch

you keep me in touch with reality.
you are the one that keeps me grounded.
you're my friend, my family, my gravity.






Kommentarer
Postat av: paddy

för fan amanda. nu får du ju ge dig.

2010-06-01 @ 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0