guns for a show, knives for a pro.

trots att det var valborg igår, en kväll fylld med alkohol, sång och en förvånansvärt bra fungerande studsmatta, så hindrar det inte min mamma ifrån att ringa mig idag på förmiddagen och be mig komma hem och tvätta. seriöst mamma, inte okej. men, aktivera sitt barn dagen efter valborg är väl något min mamma finner roande.. se mig slita med dammsugaren, du är en häxa pia carlsson.

fast trots detta eller pga det så är jag faktiskt väldigt pigg! kan också bero på att det är lördag men jag vet inte riktigt, men antagligen. såååå vad ska man göra? lägga sig med en film och chipspåse och bara dö eller bara göra något spontant, typ en bio kanske? eller en fika med någon man inte sett på länge? jag vet inte, borde väl egentligen göra läxor men nej tack, just nu finns det inget som skulle kunna få mig att göra något som har med skolan att göra.








kissemissemossmoss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0