same old song & dance.

fyfan, har insett att skräckfilmsmaraton SJÄLV inte är något för mig! paranormal activity.. jag kommer verkligen inte bli människa igen efter den filmen,de är en sak som är säker iallafall!

men men, idag har jag studiedag. kul kan tyckas. onödigt enligt mig eftersom det är mitt i veckan men jag vet inte.. heh.
jag har i vilket fall planer på att utnyttja syftet i hela denna ''studiedags'' grejen, känns som att jag verkligen behöver det, speciellt med tanke på att jag senaste tiden inte brytt mig om skolan något. kommer ångra det som alltid men jag vet inte..
hmm, ja men det var väl allt. kan dela med mig av lite foton som jag tog idag i brist på annat.
HEJS!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0