ingen vill veta vart du köpt din tröja.



man kan med ganska få och enkla ord beskriva min fredag:
VÄNTA
vänta, vänta, vänta!
jag väntade på mathilda i två timmar innan jag insåg att hon inte skulle dyka upp som vi hade sagt.
jag väntade på kalle i nästan tre timmar innan han visade sig. I 5 JÄVLA MINUTER, sen drog han. kul. fan vad kul!
som tur är så brukar man, på något sätt, ändå hitta lite skönt folk överallt i nässjö, såsom robin, emil och en till robin. vår kväll innebar: schampoo, jysktaket, musik, raketer, vin och massa gående över hela stan. VÄRT!
jag är en tröja rikare idag med, sweet!

nu ska jag ut och njuta av solen igen tillsammans med min hund molly och glassa fram tills ikväll då emma står för lite festligheter i huskvarna. HEJS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0