for reasons unknown.

tänkte innan skriva ett inlägg om hur mycket jag hatar den feberdröm jag hade i natt. men insåg snabbt att jag inte kunde skriva, jag fann verkligen inga ord! jag hade ont, allt snurrade och jag ramlade. som alltid! jag är fruktansvärt klantig. de va allt. inte ens hälften liksom.

jag hatar att vara sjuk. jag hatar att ha feber, speciellt när man ska sova. alla vet vad jag pratar om, täcke av - täcke på, kallt - varmt, törstig - kissenödig.. oh ja, underbart verkligen.  jag brukar inte vara sjuk så ofta, visst snorig och ont i huvudet men de orkar jag inte längre ha som ''symtom'' för att vara sjuk, det inträffar alldeles för ofta. nej, sist jag var riktigt sjuk så hade jag influensan, inte svininfluensan utan den vanliga. kommer ihåg hur jag låg hemma i sängen och skrattade åt mig själv och kände mig sjukt ägd, ''jag kommer dö. haha. pga en gris!'' och inte att jag blivit uppäten eller fightades tills döds nej utan pga en förbannad jävla sjukdom.. de hade varit något va?
nej usch. fast jag känner mig i vilket fall bättre så ska sluta tycka synd om mig själv nu, det hjälper ju inte.
heh faaast eftersom ingen annan bryr sig så kan jag lika gärna fortsätta..

when i'm sick, i'm stop being sick and being awesome insted. hell yeah!
- love you barney stinson.


bästa katten, trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0