come as you are.

jag är ganska säker på att jag har upplevt vad en ''Evighet'' är.  ha fysik i 1,5 timme på en tisdagmorgon så kommer du också förstå vad jag menar. och ja, det är lika hemskt som det låter..

förövrigt har jag haft feber idag med, anteckna gärna. så dagen har varit pissjobbig och långsam men nu efter en powernap så är jag ännu tröttare meeen förmodligen med mindre feber så imorgon blire att dra till skolan och bara sätta ett betyg på tre bokstäver på nationella i matte! OHJA!   heh, döda mig..!


i brist på annat att skriva kan jag dela med mig av ett sms min kära mamma skickade till mig idag!
historian innan så ni förstår: jag försökte få tag på mathilda när jag var vid willys (hon bor 50 m därifrån) men hon svarade inte så jag ringde om och om igen tills jag råkade ringa till min mamma som är precis över henne i kontaktlistan.

- hej det är pia.
- mamma?
- hej amanda, vad vill du? jag jobbar!
- ehh...  jag älskar dig!
- tack!
- ska du inte säga något tillbaka?
- jojo, älskar dig, hejdå.
- puss
- puss på dig din fjolla, amanda!

smset jag fick idag:
Hej Amanda, sov du hos Mathilda i natt? Mår du bra?
Var du hög igår...? Hoppas du är redo för nationella imorgon.
Sluta röka amanda. Kram din mamma.


min mamma alltså! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0