allt är 0.

jag beundrar min mamma på många sätt, hon är en av de knäppaste på jorden men också en av de bättre.    idag har hon bevisat att hon har världens tålamod när det kommer till mig och min syster. vi ska göra oss redo för att ta över vägarna, eller dikerna. min syster är en aningen för optimistisk när det kommer till avstånd så jag vet iallafall vad hon kommer äga..! hon märker inte att hon kör för nära kanten förrän jag skriker! och så svänger hon inte en sekund för tidigt, snarare för sent.
idag var första gången jag satt bakom ratten och jag måste erkänna att jag är ganska imponerad av mig själv! har lite problem med att hitta rätt växel och fixa dragläge men annars så är jag kung, true story. de enda jag är orolig över är att det springer en massa harar framför bilen, det gör mig arg och förtvivlad..

nu ska jag sova och peppa morgondagen! efter skolan sticker jag, Emma, Began, Andersson och förhoppningsvis en till för att få full bil till göteborg och Parkway Drive, feeett (y).
pussgodnatthejdå.


har räknat matte idag med och kommit fram till att allt är noll.. jag vet, helt ologiskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0