a kiss to build a dream on.

idag har jag tillbringat hela dagen i sängen, igen, men idag har jag varit piggare tack & lov!  har läst min underbara bok ''Slash'', har knappt kommit någonstans i den men idag kände jag verkligen för att läsa och det var bra. behövligt kan man också säga. facebook har givetvis haft ett finger med i spelet och spotify med. kände att det var dags för lite rensning bland låtar och artister. har insett att Muse är riktigt jävla bra! och att From First To Last's nya album Throne To The Wolves också får tummen upp. ja, spotify har faktiskt blivit bättre, tummen upp för DOM MED!

för en stund sen kollade jag på one tree hill. varför amanda? jag klarar inte av den serien! och det är inte för att den är dålig, nej, DEN ÄR FÖR BRA. tårarna bara rinner. usch vad löjlig jag är.
och nu ska jag göra allt värre med att kolla på Dear John, en kärleksfilm. passande. jag är en mest kärleksfulla man kan hitta vissa gånger. TJOHO hejdå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0