izaac of the year.

dålig uppdatering, jag vet. men till skillnad från andra kan jag leva med detta.

jag har tydligen varit så överpepp idag och alla andra dagar så jag glömt att packa! typiskt mig.. men bra som jag är så fixar jag en sista minuten packning, men som alltid när det kommer till mig innebär de att jag kommer glömma hälften hemma. men det hör inte hit. som tur är har emma biljetten så där är den största och värsta missen räddad!

känns ganska lockande att sova nu faktiskt bara för att morgondagen ska komma snabbare men ska först se några How I Met Your Mother avsnitt, me love denna underbara serie, true story!
om jag inte skriver något dumt senare ikväll så hörs vi på fredag. eller lördag. eller nästa vecka om det skulle vara så. förhoppningsvis aldrig igen, hoppet om att finna ett liv kommer aldrig lämna mig..

böhböhböh
dags att packa vidare med enter shikari som sällskap!
SES.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0