best in town.

har kommit på att allt i världen, på jorden, universum osv har med två enda personer att göra..
Ola Salo och Gud!

när jag gick idag och fastnade i rulltrappan så jag missade tåget, så la jag all skuld på världen, att den är emot mig! men det var ju Gud som skapade världen så det är mer hans fel. MEN Gud har ju, hur som helst, en son som heter Jesus och han förknippar man med påsken, och på påsken finns det fjädrar, OCH vem hade fjädrar på sig när han uppträdde i melodifestivalen? Jo, Ola Salo.
sen finns också beviset att vi har syndat alldeles för mycket så Gud försöker dränka oss i snö men tack vare klimatet och hela vida cosmos så slipper vi det (växthuseffekten), alltså inte för att Tomas Di Leva säger de, som bland annat är Ola Salo fast utan skor och med en glam-klänning SOM bara råkar vara början på en titel på en låt Ola Salo kan (glamour)! men tillbaka till snön så bad ju Gud Noak att bygga en ark för att rädda de som ja, behövde räddas OCH vilka kommer ha 1-klass biljetter på den arken? jo The Ark med Ola Salo i spetsen.
sen blir Ola Salo baklänges läskigt nog Ola-s alo baklänges..

jag är trött okej?
därför jag ska tillbringa natten hos broman :*




Kommentarer
Postat av: J ;)

du glömde dock att Ola Salo gör huvudrollen i "jesus christ superstar"



2010-03-03 @ 20:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0