Söndag.

ja, och igår var det 18 års fest, roligaste kvällen på länge faktist!
kul att få vara med Sara och syster mer och också få träffa folk man inte sett på flera år, riktigt lyckad kväll. + att jag är kungen på dansgolvet, mina buggsteg är inte att leka med! när jag är onykter..

annars räknar jag bara minuter tills jag ska få åka härifrån. tack och lov, jag orkar inte med er. ser verkligen fram emot några dagar med det jag gillar mest med bra folk och en bit bort från detta, ja vad det är vet jag inte, men det är inget bra just nu iallafall..
sen måste jag bara tillägga att pappa är mannen i mitt liv, aldrig kommer jag kunna älska någon så som jag älskar honom. tack för att du finns.


(y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0