sing me a song.

aldrig någonsin har jag varit mer sugen i mitt liv på att kunna sjunga! musiktillägget hade uppvisning idag i skolan och bland dom fanns det vissa som var galet bra, röster jag skulle döda för att få ha. sen idag fick jag också se ett klipp på två killkompisar som spelar The Maine's underbara låt ''I must be dreaming'', riktigt duktiga faktiskt och jag förstår inte varför de inte gjort något innan? om jag kunde spela gitarr eller sjunga skulle jag visa de, tror jag iallafall.. fast ja, antar att det är lätt för mig att säga, jag är ju den där tjejen som lyssnar på musik, inte skapar den. eller de beror på ifall sång i duschen räknas? i så fall är jag sjukast, fråga mamma och grannarna, de vet (y)

http://www.youtube.com/watch?v=SkXT0YDHeTw


och ja, jag antar att jag måste lägga till att jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera, förlåt. eller något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0